پسته مامان و بابا

یه شب بد

1393/3/9 16:08
نویسنده : مامان فری
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان 

خوبی قربونت برم ؟؟

الهی مامان فدات شه تو رو خدا مواظب خودت باش ...

از خدا به خواه صحیح و سالم و به موقع تو رو بذاره تو بغلم .

پریشب منو بابا سعید و نصف العمر کردی ..... بابا سعید رفته بود رویت هلال ماه شعبان و من خونه بودم از ظهرش دلم درد می کرد که آمپول پرلوتون زدم گفتم کم کم دردم سبک میشه که نشد 

دیگه بعد اذان دردم طوری شده بود که نمی تونستم از جام تکون بخورم وفقط گریه می کردم تا بابا سعید اومد فورا رفتیم بیمارستان ...

یه راست رفتیم زایشگاه و گفتم که درد دارم .... 

اول معاینه ام کرد که ببینه خدایی نکرده دهانه رحمم باز نشده باشه که خدا رو شکر نشده بود ..

بعدم صدای قلب شما رو گذاشت .... انگار همه دردا تو اون لحظه فراموشم شد 

بعدم آزمایش عفونت ادراری بعدم nst که خدا رو شکر همه چی خوب بود .

ماما یی که کارای منو انجام می داد خدایی خیلی مهربون و خوب بود اصلا استرس بهم نمی داد بعد گفت شاید سردت شده .... یه چیزی به دلت ببند کم کم خوب میشی 

راستی به ماما گفتم نی نی مون دختره تعجب کرد گفت مطمئنی ؟!!!

الهی مامان فدات بشه شما صحیح و سالم به دنیا بیاد چه دخترخانوم باشید چه آقا پسر منو بابا عاشقتیم 

دوستت داریم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامان مهیلا♥
9 خرداد 93 17:52
سلام خانمی خدا روشکر همه چیز به خیر وخوشی گشته انشالله این روزهای آخرهم به خوبی وخوشی تموم شه مواظب خودت ودخملمون باش
pany
7 تیر 93 23:56
سلام عزیزم خداروشکر مشکلی نبود بیشتر مواظب خودتو نینیه گلت باش
مينا مامان اميرعلي
19 مرداد 93 18:50
ايشاا... كه ني ني گلت سالم و سلامت بدنيا بياد