پسته مامان و بابا

شمارش معکوس واسه دیدنت

1393/6/7 12:49
نویسنده : مامان فری
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم 

خوبی مامانی ؟؟

الهی فدات بشم دیگه داره لحظه دیدار نزدیک میشه .

خانوم دکتر سه شنبه یازدهم شهریور نوبت داده بریم برای زایمان 

انشا... اگه خدا کمک کنه زایمان طبیعی رو انتخاب کردم 

این چند وقت تو خوشی و نا خوشی کنار هم بودیم منو تو با هم راستش یه وقتایی باور بودنت تو وجودم برام سخته ...

نه اینکه ناشکری کنم خدایی نکرده نه . ولی نمیدونم لیاقت مادر شدن رو دارم ؟؟؟!!

چند روز دیگه انشا... میای تو بغلم دلم برای این روزهام تنگ میشه 

با اینکه بارداری سختی داشتم ولی حس غریبی دارم دیگه مثل قبل روزای مونده رو نمیشمارم منتظر یکشنبه ها نیستم که هفته جدیدی رو با هم شروع کنیم ...

یه وقتایی که خاله فاطمه میگفت دلم برا بارداریم تنگ شده میخندیدم بهش و میگفتم من دوست دارم زودتر تموم بشه ...

اما الان ....

فقط یه مطلبی هست دلم میخواد اینجا بگم که اگه روزی من نبودم که خودم بهت بگم اینجا بخونی ..

مادر و بابا بزرگ خیلی به گردنت حق دارند قدرشونو بدون 

اگه اونا نبودن اگه کمکهای اونا نبود شاید الان زبونم لال شما .....

عاشقشون باش چون اونا هم عاشقانه دوستت دارند باشه دختر خوبم ؟

فعلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)